Suche
Lieber Nutzer, die Forumssoftware wurde aktualisiert. Für die Erstanmeldung musst Du bitte dein Passwort zurücksetzen.
Dear user, the forum software has been updated. For the first login please reset your password.
Moin aus Eckernförd...
 
Benachrichtigungen
Alles löschen

Moin aus Eckernförde (SL-HOL)

2 Beiträge
2 Benutzer
0 Likes
2,037 Ansichten
 Sven
(@xyz)
Beiträge: 1
New Member
Themenstarter
 

Moin,

nachdem ich mit einer Shaper Origin (handgeführte CNC) bereits Erfahrungen sammeln konnte,
interessiert mich nun eine stationäre CNC.

Dazu würde ich gerne mit jemanden in meiner Umgebung Erfahrungen austauschen
und vielleicht sogar mal über die Schulter schauen.

Und am liebsten zu der neusten D-Serie.

Wenn jemand Lust dazu hat, würde ich mich sehr freuen.

Viele Grüße
Sven

 
Veröffentlicht : 07/04/2023 7:33 pm
(@johnnyyy)
Beiträge: 8
Active Member
 

It's great to hear that you're looking to expand your CNC experience and are interested in a stationary CNC, particularly the latest D series. Connecting with someone in your area who shares your passion can be an excellent way to exchange experiences and learn from each other. While I can't guarantee finding someone right away, I would recommend checking local maker spaces, woodworking stickwar, or online communities dedicated to CNC enthusiasts. These platforms often provide opportunities to connect with like-minded individuals who might be interested in sharing their knowledge and even allowing you to observe their stationary CNC setups. Best of luck in finding someone to collaborate with and happy CNCing!

 
Veröffentlicht : 02/02/2024 10:18 am
Teilen: